17 Ağustos 2010 Salı

özledim



Küçük bir kızken çamurla oynardım bahçede
Toprağı yoğurup ona şekil verirdim
Sonra ellerime bakardım uzun uzun kıpırdamadan
Adana’nın sıcak yazında çamur elimde kururdu
Tenimi gerişini hissederdim
İşte tam da o hissi özledim

Mısır saçaklarından saç yapardık el yapımı bebeklerimize
Buram buram kokardı
Pırıl pırıl parlardı hem de
O zaman farketmezdim ama severmişim o kokuyu
İşte tam da o kokuyu özledim

Kartonları kesip binalar yapardık
Boyardık onları
Kaleler, kuleler, saraylar
Gerçekten o saraylarda yaşadığımı hayal ederdim
Gerçek bir prensesmişim gibi hissederek
Tekrar bir prenses gibi hissetmeyi özledim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.