26 Ağustos 2010 Perşembe

Yıldızlarla dolu bir gece vardı


Yıldızlara baktım bu gece
ama öyle siliklerdi ki
Ne kıpırtılarını gördüm, ne de bir heyecan duydum
Oysa öyle bir gece yaşamıştım ki yeryüzünde cennetin vücut bulduğu
O kadar yakındım ki o yıldızlara
Uzattım ellerimi dokunucakmış gibiydim
Ne kadar geride kalsa da herşey
Uzak hatıralara dönüşse de
Bir an hatırlıyorum, kalbimin patlayacakmış gibi çarptığı
Yıldızların içime işlediği bir gece
Aynı göğün altında uyuduğumuz
Çocuklar gibi şen, dalga seslerini dinleyerek iç çektiğimiz bir gece
Çok oluyorum biliyorum ama
Yine kalbimin attığını hissetmek istiyorum, aynı olmasa bile yakınından geçen.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.