11 Aralık 2010 Cumartesi

yağmur


Yağmur yağıyor bir dağ başına,
Şimşekler, yıldırımlar ışıklandırıyor geceyi damar damar,
Sadece sen ve ben
Ne kadar korkarım ben bir bilsen,
Yine de korkuyorum ama öyle güzel görünüyor ki gece bir yandan,
Sen öyle güzelsin ki,
Yağmur adını vuruyor cama her defasında,
Görüyor musun... keyif almak varken şu andan
Aklım hep daha fazlasında
İçim titriyor, bu açlık hiç gitmiyor.
Hep uzaklar,
Hep uzak hayaller...
Hep fark, hep başka düşünceler
Bir kesişim kümesi istiyorum
Sen, ben ve geleceğe dair.
Artık korkmadığım ve yorulmadığım bir gelecek
Birlikte keyif alacağımız bir ortak düş ver bana.
Yağmur üstüme yağıyor sanki
Alnımda hissediyorum damlaları içimi delip geçercesine
Yeter artık diyorlar sanki bana düşünme artık.
Akışına bırak ruhunu.
Bak bu gece parçası sizin...
Ve Nil çok sevdiğim bir şarkı okuyor beynimde;

"-Rüzgar esti üstüme, üstüme, üstüme oooo... seni vurdu yüzüme, yüzüme, yüzüme oooo..."

tablo: john william waterhouse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.