13 Mart 2011 Pazar

THE BIG BANG

Yeniden yaratıldı tüm dünya dün seninle
Tüm bu karmaşa durdu
Bu pırıl pırıl güneş senin eserin bugün
Bir gökkuşağı gerdim boydan boya şerefine
Çocuklar uçurtmalar uçurdu
Bir parça pamuk şekeri yuttum
Pembe ojeler sürdüm senin için
Deniz kabuğu ve incilerden bir taç taktım
Bir heykel gibi yükseldin
Efsaneleştin
Ama görkemli güzelliğin değil bunun sırrı
Bir gökyüzü kadar huzur barındıran, özgürleştiren ruhun,
Küçük bir çocuğun masumiyeti ve neşesi ile menevişlenen eşsiz bakışların,
Sahiplenen ellerin.
Sorgulamasız, yargılamasız, koşulsuz, şartsız seven…
Duydum methiyeler düzüyorlardı ardından
Anlata anlata bitiremezler günlerce konuşsalar seni
Hiçbir erkek böylesi bir mertebeye erişememişti bu diyarlarda
Seni selkie’e getiren belki tesadüf, belki şans, belki kader…
Ne dersen de,
Ben ona “big bang” diyorum
Hayatımın büyük patlaması.






















3 yorum:

  1. ne şanslı erkek.
    bari bilincinde olsa.
    :)

    YanıtlaSil
  2. sevgili deep umarım bilir... destan yazdım adına :))

    YanıtlaSil
  3. Eminim biliyordur

    YanıtlaSil

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.