25 Mayıs 2011 Çarşamba

Ben, şarap




















Kırmızı kokulu üzümlerim vardı benim,
Bir kerede sıktılar beni yormadan
Bekledim bir süre renklendim, güçlendim, doydum.
En nadir sular süzüldü içimden,
Damla damla aktım, arındım bedenimden...
Sana hazırladım kendimi,
Yüzyıllar öncesinden kalma bilgilerle dolu ellerde.
Doğa kendine düşen görevleri yaptı.
Kaynadı sularım, alkole doydu.
Azaldı şekerlerim ama yok da olmadı.
Dinlendim içi kavruk bir meşe fıçıda,
Kendime çok şey ekledim, çoğaldım, duruldum.
Yeni bir ben oldum artık.
Eser yok eski bildiğin halimden
Gül kokan, çiçek kokan bir tazeyken
Bak on yıllar geçti,
Kuru meyveler- bal kokuyorum, ağaç kokuları içimde,
Ben olgunum bugün
Her bir damlam zevk, neşe kederli kalbine,
Tüm bu yılların huzuru, sakinliği hepsi burda
Hissedebiliyor musun zenginliğimi?







Dionysus-Baccus











2 yorum:

  1. vaaaay çok güzel. hımmm şanslı olacak o gelecek kişi :)

    YanıtlaSil
  2. hahahaha :)) aslında şarap çalışıyorum da, çok etkilendiğim için böyle bir deneme çıktı ortaya... çok teşekkür ederim :))

    sarısaçlıkız

    YanıtlaSil

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.