11 Temmuz 2011 Pazartesi

Parfümün dansı

Bir yasemin kokusu var ellerimde,
Kokladıkça kendimden geçtiğim.
Çocukluğumu anımsadığım,
Saflığında kaybolduğum.
Şimdi şimdi farkediorum nüansları
Farkettikçe de keyifleniyorum
Ben pek karışık şeyleri sevmiyorum...
Kokuları yeni yeni keşfeden bir öğrenci olarak,
Şu anki kafamla diyebilirim ki;
Benim kokum saf yasemin.

















Alttaki resmi çok beğendim http://www.tendreams.org/baroque.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.