22 Ekim 2011 Cumartesi

Arada

Hava serin, parlak ve sakindi bugün
Bir Ekim günü Adana'da,
Hayatın koşuşturmacası arasında 10 dk'lık bir arada
Bir bankta oturdum, ayaklarımı topladım,
Toplulukta gruplar halinde konuşmalar, mini konferanslar, vaazlar veriliyordu.
Mutlu olmamak için bir nedemiz yok, diyordu biri laf arasında.
Nişanından bahsederken yanakları kızarıyordu.
Derken gelecek hayalleri, atamalar, sınavlar.
Umutlar, umutsuzluklar...
Ama diğer toplulukta hararet yüksekti,
Hep birden üzülürken gencecik çocuklara,
Karşımdakiler katliam istiyorlardı,
Bir ırka toptan hakaret ederken,
Büyük resmi kaçırıp ayrıntılarla çıldırıyorlardı...
Sadece sustum.
İnsanları çirkinleştiren eğitimsizlik, kendi başına düşünememe,
Ve ben bugün çok çirkin insan gördüm.
Yarın yine göreceğim gibi.
Halbuki karşımdaki kız küçük bebeğinden gözleri ışıldayarak bahsediyor tam da şu anda,
Bu kadar zıtlık nasıl bir arada bulunabiliyor, siz de şaşırmıyor musunuz?
Bu kadar çok hayal ve hayal kırıklıkları, bu denli çok sevgi ve nefret...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.