23 Ocak 2012 Pazartesi

Benim çok sevdiğim yolum

Ben lisansta öğrenciyken, bir arkadaşım bana sormuştu:
- Bir yol hayal etsene!
- !
- Düşün bi, hadi anlat bana, nasıl bir yol?
- Toprak mı, asfalt mı, ufak bir yol mu, otoban mı? Yolun devamını görebiliyor musun? Hava nasıl?
 Peki etraf nasıl?

Ve ben de bir yol hayal etmiştim:
Tek, bilemedin iki aracın geçebileceği, köy yolları gibi dar bir eski asfalt. Yolun kenarlarında sıra sıra ağaçlar, yeşiller, sarılar... Ama hep farklılar. Önce meyve bahçelerinden, sonra çalılıklardan, çamlıklardan geçiyorum.
Kıvrıla kıvrıla giden , bir sonraki dönemeci asla tahmin edemeyeceğin bir yol.
Engebeli, inişli çıkışlı...
Manzaralı bir yol.
Hava güneşli, ılık, bahar gibi
Sonra neşeli bulutlar.

Bu hayal ettiğim yolun aslında benim kendi kafamda hayata bakış şeklimi temsil ettiğini söylemişti.

Neyse, asıl konu ben hayallerimdeki yolu buldum, :) tıpkısının aynısı ve artık işten okula hergün o yoldan gidiyorum.
Kendi içimde yolculuğa çıkmış gibi hayallere dala dala :)
Hava koşulları değişse de, o hep çok güzel.



2 yorum:

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.