11 Şubat 2012 Cumartesi

Denizin suyu*

Bir süredir akuamarin arıyordum... Meğer ne zor bulunur taşmış. Ya da bana denk gelmedi, bilemiyorum. Doğal taşlara bayılırım, elimde de onlarcası var aslında ama ben kendimi en çok pembe kuvars ve mercan ile iyi hissediyordum, şimdi bir taşım daha oldu. İnternette değişik sitelerde faydaları anlatılıyor ama benim için onu böylesi özel yapan şey harika rengi, adı gibi, sanki kalbimin üzerinde bir parça deniz taşıyorum gibi hissediyorum. Sürekli taktığım denizkızı kolyesi ile birlikte takıyorum onu. Denilenlere göre cesaretinizin kırıldığı, emeklerinizin boşa gittiğini hissettiğiniz anlarda, akuamarin sizi yüreklendirir ve güveninizi tazelermiş... Yüreklendir beni akuamarin!


*Lat. aqua marina, "denizin suyu" anlamına gelir.

2 yorum:

  1. alıcam ben de bundan bana da huzur verir sanırım.
    :(

    YanıtlaSil
  2. sen de benim gibi deniz takıntılıysan mutlaka al... bulamazsan ben sana yollarım :) iletişimde yazan mail adresime adresini yollarsan gönderirim :))

    YanıtlaSil

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.