5 Şubat 2012 Pazar

Ezber bozanlar

Sana özgürlük vaat ediyorum.
Zorunda olmadan iyi olacağın,
Cezalandırılmasız,
Koşulsuz,
Şartsız bir dünya.

Sadece iyi olmak için iyi olduğumuz,

“An”a eğer verdiğimiz.

Kendimizi sınırlarla, körü körüne ezberlerle yormadığımız
Sadece kendimiz olduğumuz bir dünya.

Nasıl istersek, öyleysek içten,
Bir dünya düşün.
Sorgulanmayacağın.
   Bağlıysak biz gönülden ne önemi kalır geri kalan maddenin.

Güneş parlıyor bugün üzerimde.
   Ben unuttum ezberleri, küçük bir çocuk gibi yeniden keşfediyorum dünyayı.
   Neysem oyum.

Ne bir parça fazla, ne bir parça eksik.

Ben seni ve dünyanın geri kalanını olduğu gibi kabul ediyorum.

   Ne bir nota eksik, ne bir nota fazla.



resim; eric zener (sanatadair-facebook)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.