13 Temmuz 2012 Cuma

Güzel Hanya, ilk aşkım, ilk acım

http://tv.cnnturk.com/video/2012/07/06/programlar/hayat-gezince-guzel/hayat-gezince-guzel/2012-07-05T1945/index.html

http://tv.cnnturk.com/video/2012/07/11/programlar/hayat-gezince-guzel/hayat-gezince-guzel/2012-07-06T1945/index.html

Fatih Türkmenoğlu Hanya'yı gezmiş, beni çok duygulandırdı...



 Hanya'nın çarşısı
 Gece kuşbakışı Hanya

 Deniz feneri




 MaiCH






 Biz sonuna kadar eğlendik











 100 no'lu odanın manzarası

Ve en büyük kazancım Gökçem

Birden  kendimi kaybettim galiba ama Hanya deyip de geçemezdim.
Macera ve dostlar hep bizimle olsun.

4 yorum:

  1. ne güzeeeel fotolar. ve hep neşelisin.
    ama niye ilk acın ki.
    :)

    YanıtlaSil
  2. :)) Çünkü ilk kez orada aşık oldum ve ilk kez orada terk edildim :)ama çok geride kaldı herşey...

    YanıtlaSil
  3. neyse ki uzaktaymış.
    unutması daa kolay.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Aslında hiç kolay olmadı :) Ama olsun hayatta herşey güzel. Böyle böyle hayatı öğreniyoruz di mi?

    YanıtlaSil

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.