3 Şubat 2013 Pazar

Bugünlerde hayalperest

Bugünlerde biraz garip hissediyorum. Çok duygusalım. Üzerimde bir ağırlık var anlatamam.
 Sabahları kalkmak zor geliyor. Takip edenler biliyordur, 2 ay olacak Tibet hareketlerine devam ediyorum, ki harika geliyor fakat uykum gelmiyor geceleri, her gece 10-11'de uyuyan ben artık 12-1'den önce uyuyamıyorum. Sabah da yorgun uyanmıyorum fakat yataktan çıkmak istemiyorum.(bkz:http://hayalperestgunlukleri.blogspot.com/2013/01/tibetin-genclik-pnar-kitabndaki-5-temel.html)

 

 Bu arada hareketleri 21 tekrara çıkardım 3 gündür ve galiba çay ve kahveden şekeri de kestiğimden beri fark edemeden 1-2 kg verdim. Kesmediyseniz lütfen siz de kesin, 60 gün zorlayarak şekersiz içerseniz bir daha isteseniz de içemiyorsunuz. 2. ayın sonuçlarını da en kısa zamanda yazacağım o da çok ilginç.

Neyse, yine dağılıyorum.
İşler yığıldı, zaman az ve yapacak çok şey var...
 
 


Yavaş çekimde gibi işler çok ağır yürüyor.
 
Sanki havada asılı kalmışım gibi, hayatım tıkanmış duruyor gibi geliyor.

 
 
Bir süre kendimle kalabilmek isterdim, mesela paralel bir evrene geçebilsedim...
 
 
Şöyle herşeyden herkesten uzakta biraz dinlenirdim uzak adalarda...
 
 
Aslında uzaklara gitmesem de olur kendi evimde bir parça huzur yaşayabilirdim belki bizimkiler izin verseydi...
 
Evde oturup bütün gün yayılırdım...
 
 
Evde bu karmaşa olmasaydı biraz kendimi dinleyebilirdim.
 
Yine bütün gün hayal kurardım.
 
 
Ya da en sevdiğim kafe hafta sonları kapatılmasaydı orada bütün gün istediğim gibi takılıp, çalışıp, kafamı dağıtabilirdim...
 
 
Şimdi mi?
 
Sedece kendimi elimden geldiğince zorluyorum.
 
Garip garip devam ediyorum. Garip garip konuşuyorum, bakınıyorum, huysuzlanıyorum.
 
Sonum hayrolsun.
 

Cidden!? 
 
İyi haftasonları size, biz haftasonu da çalışıyoruz.
 
 
 
 






9 yorum:

  1. Senin paralel evreninde yaşamak istedi canım :D

    YanıtlaSil
  2. hejehe di mi cok guzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  3. paylaşımlarınız çok hoş hiç sıradan değil takipteyim bende sizi beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok sevindim, mutlaka geleceğim :)

      Sil
  4. Çayı kahveyi 60 gün zorlayarak şekersiz içme olayına takıldım.
    Bir daha şekerli içmemek adına mutlaka uygulamalı...

    Deliksiz bir uyku çekmek ve kendini iyi hissetmek için kefir çok iyi geliyor. Şiddetle öneririm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de ve bu şekilde verdiğiniz kalori ve kilolar kalıcılar, kardeşim 1 yılda yavaş yavaş 5 kilo verdiğini ve geri almadığını söyledi. Kefiri deneyeceğim çok teşekkürler.

      Sil
  5. hadiiii geçeeeer.
    :)
    tibetin gençlik pınarı ve hareketleri.
    bırakma işte bişiyin kalmaz ki.
    yoksa onlar mı yoruyooor.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bilemiyorum, bu dönemlik birşey de olabilir deepciğim... Geçer geçerr

      Sil
  6. Merhaba;
    Senin için bir MİM'im var.

    http://herseydenkonusmali.blogspot.com/2013/02/hep-goruyordum-artk-ben-de-mimliyim.html

    YanıtlaSil

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.