30 Mart 2013 Cumartesi

cultura inquieta nefesimi kesti

Bugün yıllardan sonra ilk defa bisiklete bindim. Uçuyormuşum gibi. Ne kadar keyif aldığımı unutmuşum. Bisiklet çocukluğumdan kalan bir mutluluk, çok seviyorum.
Bu resmi görünce çok hoşuma gitti, bana bugünü hatırlattı ama duramadım ve biraz daha kurcalayınca harika başka resimler, fotograflar da buldum...

İşte buyrun:

Christian Schloe
The Roaring Twenties. Author unknown
California, 1955 by Elliott Erwitt

Children hanging on a full train after the liberation. WWII 1945. Photo by Menno Huizinga

the reader by stephen daldry

The Pillow Book. By Peter Greenaway


Red Bull ad. By Key Group Agency

Embrace literature. By Adrien Donot.

By the Russian painter and illustrator Sergei Rimoshevsky
unknown


unknown

A soldier of the British Expeditionary Force, May 1940


Silvana Mangano, by Pier Paolo Pasolini (Theorem. 1968)

Rain Room is a hundred square metre field of falling water through which it is possible to walk without being soaked in the process.


www.culturainquieta.com 'dan alınmışlardır.
Başka ne insanı böyle hissettirebilir? Çok geç olmadan...
Dans dans danss...


2 yorum:

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.