28 Mart 2013 Perşembe

Monster moon



27 mart akşamı eve geldikten sonra çok hızlı hareket etmem gerekiyordu.

Ya da ben öyle hissettim.

Bir hızla evdeki işleri, ortalığı toparladım, yemek yaptım, evi temizledim, çamaşır yıkadım derken erken yatmaya karar verdim. Kaç gündür otobüslerin yoğunluğundan okula hep geç kalınca, erken giderim diye 23:30'da yattım. Tatlı gece uykusu giderek azaldı, derken, sabah oldu sanarak uyandım.

Saate bakınca 01:30 olduğunu gördüm.

Bir su içip biraz dolandım.

Geri yattım ama yatamıyorum.

Derken biraz internette dolaştım.

Sonra "Midnight in Paris" adında bir filme denk geldim. Aklıma Gökçem geldi. Çok istemişti o filmi benimle izlemeyi masalcı perim. Bir türlü denk gelip de izleyememiştik. Bu gecenin bir yarısında bir çırpıda izledim.

Sonra sebepsiz yere oturup ağladım.

Sonra neden uyuyamadığımı düşündüm. Yatmadan bir bardak çay içtiğimi hatırladım ama genelde içtiğim için ondan değildir dedim. Sonra çayın organik olduğu için böyle bir etkisi olup olmayacağını düşündüm. Sonra aklıma kardeşim geldi. Bana bugün dolunay olacağını, kimseyle münakaşaya girmemem gerektiğini söylediğini hatırladım. "Monster moon" dedi, yok canım deyip geçmiştim yine.

Bi kontrol edeyim deyip Susan Miller'ın sayfasına gittim. Ve işte.

İster inanın, ister inanmayın ama ben dolunaylarda huzursuz olurum, uyuyamam. Ve o ayın  ışığı anormal şekilde beni bulur, gözüm girer. Kapalı kepengin aralığından bu gece beynime girdiği gibi, gündüz sandım. Oturup da ay takvimi tuttuğum filan da yok.

Gece gece böyle bir maraton yaşadım hayırlısı. Yani neden böyle garip geldi diyeceksiniz, çünkü ben uykucunun önde gideniyim.

Mutlu sabahlar efendim, ben hazırlanıp okula gideyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.