26 Mayıs 2013 Pazar

Anneme geri sayım... 5




Haberlerden gündemden koptum kaldım, Türkiye'de alkol satışına kısıtlama gelmiş. Alkollü içkiler 22.00 ile 06.00 saatleri arasında perakende olarak satılamayacakmış (Ek bilgi için tıklayınız).  Sansür, kısıtlamalar... Görünen o ki yavaş yavaş bir yola girdik. Ben de artık kendime yazacak başka şeyler bulmalıyım galiba.

Bu aşağıdaki karikatür de internette denk geldi, hala gülüyorum. Gülüyorum ağlanacak halimize.

 Bu arada evime dönmeme bir hafta kaldı. Çok heyecanlıyım. Son hafta sonumu bilgisayara veri girerek geçiriyorum ama bugün haftalardan sonra ilk defa hava güneşli, yani güzel. İçim kıpır kıpır oluyor hava güzel olunca. Ben de güzel hissediyorum. Serin sabah rüzgarıyla, balkonda son hafta sonu kahve sefamı yapıyorum.

Her gün inanılmaz bir tempo, çok yoruldum. Az zamana çok şey sığdırmaya çalışınca haliyle böyle oluyor. Bir süre dinlenip enerji toplamam lazım annemin kanatları altında. Efendim harika bir pazar günü diliyorum hepimize.

Son 5 gün :)

4 yorum:

  1. hayalperest,

    bu yasa varolanı da yasallaştırıyor bir anlamda. anadolu'nun muhafazakar şehirlerinde içkili restoranı bırak, içki satan tekel bayii bile çölde vaha gibi bir şey. hükumet de bu anlayışı tüm topluma yaymak için elinden geleni yapıyor.

    urfa'dan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorum için. Aslında Fransa'da Kanada'da, Amerika'nın da bu türde bir yasa varmış, otogaz istasyonlarında alkol satışı yasak ki bunu anlarım, belirli saatten sonra marketlerden filan alkol satışı yapılmıyormuş, elindeki şişeyi gazete filan gibi bir şeyle sarman gerekiyormuş filan. Ben hiç bilmiyordum çünkü her yerde o kadar ortadalar, bu işle övünüyorlar, buradan para kazanıyorlar ama bir çevreye de yakın olmak için böyle yapıyorlar. Açıkçası anlamsız geliyor. Tabi bizdeki durum çok daha başka olduğu için insan korkuyor. Bir sonraki adım ne diye. Urfaya sevgiler :)

      Sil
  2. heeeey hadi ne güzeeel.
    özlemişsindir tabeee.
    :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.