27 Ekim 2013 Pazar

Tanımlayabilmek

 
Bu tanımlama olayları aslında biraz şarap literatürünü bilmeye, biraz da sizin hayal gücünüze, kokladığınızda size neyi hatırlattığına bağlı. Aşağı yukarı herkes çilek, reçel, kiraz kokularını ya da baharat kokularını tahmin edebilir fakat çok enterasan tanımlamalar var; at teri kokusu, tilki kokusu gibi :) Şimdi ben hiç tilki koklamadım, at teri kokusunu da bildiğim pek söylenemez fakat tadım konusunda ileri kişilerle birlikte tadım yapmak bu hafızanızı geliştirmenize yardımcı olabilir.  

 


 
 
İngilizce görseller http://winefolly.com/ adresinden alınmıştır.
Aşağıdaki aroma çarkına bir göz atmak da koklarken isimlerin aklınıza daha çabuk gelmesini sağlayabilir. http://winearomawheel.com/ dan da bakabilirsiniz
 
 
 
Ruhumu hiç bir yere ait hissedemediğim bir pazar gününden daha selamlar efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparsanız çok sevinirim

Bu Blogda Ara da Bul :)

Her hakkı saklıdır!!!

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği bu blogdaki eserlerin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde "alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu" belirtilmeden ve yazarın blogundan link vermeden kullanmak suçtur.